Schoolgebouw

Het gebouw van de KC De Wiekslag is in 1977 in gebruik genomen. De school beschikt over zeven werklokalen, een gemeenschappelijke ruimte, een kantoor voor de directie, een IBruimte en een gesprekskamer. Eén van de werklokalen wordt gebruikt door peuterspeelzaal d’ Ondersteen (KIWI). Verder is aan het schoolgebouw een Multi Functioneel Centrum (MFC) gebouwd. Hierin is onder meer te vinden: speellokaal, bibliotheek, een ruimte voor bijeenkomsten (en activiteiten van school), een speelotheek, Steunstee en een ICT-ruimte.

In de zomervakantie van 2016-2017 is de school grondig gerenoveerd. In alle lokalen zijn de schrotenplafonds vervangen door systeemplafonds met geïntegreerde ledverlichting. Ook is elk lokaal voorzien van een technische installatie waarmee het binnenklimaat van gezonde, frisse lucht voorzien blijft. Alle toiletgroepen hebben ook een grote opknapbeurt gehad.

Wat gaat er allemaal gebeuren ?

Er zijn op dit moment nog geen agendaitems toegevoegd.

KINDCENTRUM DE WIEKSLAG

Directeur: Harma Hulzebos