Missie

Onderwijs is voortdurend in beweging onder invloed van maatschappelijke veranderingen. We zijn een lerende organisatie. Dat betekent dat wij een educatief partnerschap aangaan met onze omgeving. Onze kinderen en hun ouders staan daarbij op de eerste plaats. Wanneer je als kind KC De wiekslag verlaat is ons doel dat je een gereedschapskist vol met ervaringen, kennis en vaardigheden de maatschappij mee in neemt.

Kinderen op KC De Wiekslag oogsten deze vaardigheden en kennis door oefening, onderzoek en talentontwikkeling.

Wij willen door betrokkenheid geïnspireerd en gemotiveerd raken om op deze wijze een impuls te geven aan eigenaarschap, sociale weerbaarheid en welbevinden. Dat betekent dat wij kinderen de gelegenheid moeten geven om te leren vanuit verwondering. Op KC De Wiekslag willen we het verschil maken en onmisbaar zijn voor de kinderen, ouders en de omgeving. We willen niet meer van hetzelfde, maar juist het verschil maken door het anders aan te pakken.

Kortom: Op KC De Wiekslag zijn we een lerende organisatie die continu streeft naar hoogstaand onderwijs en vakmanschap, vanuit moreel besef en passie.

Wat gaat er allemaal gebeuren ?

Er zijn op dit moment nog geen agendaitems toegevoegd.

KINDCENTRUM DE WIEKSLAG

Directeur: Harma Hulzebos